9 grudnia 2012

współpraca - Jan Niezbędny

Jakiś czas temu dostałam paczuszkę prosto od Jana Niezbędnego.


Każdy pewnie zna tą firmę z asortymentu do wypieku ciast czy ciasteczek. Przynajmniej ja wiedziałam, że Jan Niezbędny jest znany, przede wszystkim, z papieru do wypieku oraz z worków na śmieci ;) Obie rzeczy namiętnie wykorzystywane od n-czasu w mojej kuchni, jak i w kuchni mojej Mamy.
Byłam święcie przekonana, że dostanę papier do wypieków i kilka worków. Myliłam się. Szczerze, to byłam pozytywnie zaskoczona po otwarciu paczki od Jana Niezbędnego.


W środku znalazłam:

Teraz kilka słów o otrzymanych produktach.


Papier do wypieków w arkuszach.


Mój ulubiony! Korzystam z niego od zawsze. Oczywiście po drodze były jeszcze inne, ale zawsze wracałam do Jana Niezbędnego, bo uważam, że jest najlepszy. Plus za to, że papier jest w arkuszach.
Bardzo wygodnie wyjmuje się pojedynczo każdy arkusz. Pasuje do większości blach, tortownic i foremek.
Papier ten bardzo skutecznie zapobiega przywieraniu nawet najbardziej wymagającego ciasta i przypalaniu spodu. Można przykrywać nim również wierzch ciasta, co zapobiega jego przypalaniu.
Uwielbiam ten papier! :)

Torebki do gotowania na parze w kuchence mikrofalowej.


Moje największe zaskoczenie! Pomyślałam sobie "ale jak to? to można w mikrofalówce gotować na parze?".
Torebki do gotowania na parze w kuchence mikrofalowej Jana Niezbędnego są idealną propozycją dla osób, które nie lubią tracić czasu na gotowanie, a chcą jeść smaczne i zdrowe posiłki. Są również idealnym rozwiązaniem dla osób, które chciałyby zjeść ciepły i pożywny obiad w pracy, ale nie mają jak go przyrządzić.
Dzięki torebkom w kilka minut wyczarowałam zdrową i smaczną potrawę. Wystarczy zwykła kuchenka mikrofalowa i oczywiście to, co chcemy ugotować na parze: warzywa, np. ziemniaki, kalafior, marchewka, owoce, np. jabłka lub ryby - świeże albo mrożone.
Lekko przyprawione produkty wystarczy tylko włożyć do torebki, zamknąć i uruchomić kuchenkę mikrofalową. Po kilku minutach otrzymamy gotowe danie, o naturalnym kolorze i aromacie, które posiada więcej wartości odżywczych w porównaniu z potrawami gotowanymi tradycyjnie.
Zaletą torebek Jan Niezbędny jest to, że produkty zachowują więcej wartości odżywczych w porównaniu z produktami gotowanymi na parze, jak również naturalny kolor i aromat.

Torebki do pieczenia ryb.


Podłużny kształt torebek jest idealny do pieczenia ryb. Rybę można upiec w torebce bez dodatku tłuszczu, dzięki czemu będzie niskokaloryczna, lub przed włożeniem do torebki skropić ją oliwą lub olejem; w obydwu przypadkach będzie soczysta i aromatyczna.

Torebki do pieczenia dużych porcji.


Powiem Wam, że w kuchni brakowało mi właśnie tak dużych torebek. Przygotowane w nich potrawy pieką się we własnym sosie, bez dodatku tłuszczu, dzięki czemu są zdrowe i niskokaloryczne. Ten, kto spróbował chociaż raz torebek do pieczenia, wie jakie są ich zalety! Obiad praktycznie sam się przyrządza! Czego chcieć więcej? ;)
Torebki wymagają zamknięcia klipsem, który jest dołączany do torebek. tylko z jednej strony, dzięki czemu pakowanie przygotowanych potraw jest bardzo łatwe .


Dziękuję za super paczuszkę!

Niebawem na blogu przepisy z wykorzystaniem ww produktów Jana Niezbędnego :)

___________________________
/*wpis zawiera lokowanie produktu/

1 komentarz:

© Cook Yourself 2012-2018

Wszystkie zdjęcia i teksty są własnością autorki blogu. Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie, bez wiedzy i zgody autorki blogu, jest zabronione.