4 kwietnia 2013

Baking Bible Annie Bell - recenzja

Ostatnio zauważyłam, na blogach, spore zainteresowanie, książką Annie Bell Baking Bible.


Książka ta jest pełna pysznych słodkich przepisów oraz intrygujących receptur, o których wcześniej nie wiedziałam, ani nie próbowałam. Ale gdy tylko z nich skorzystałam i spróbowałam, smak wypieków długo pozostał mi w pamięci :)


To na prawdę jest Biblia! Szkoda tylko, że nie została przetłumaczona na język polski, bo pewnie wtedy, większa ilość osób mogłaby z niej skorzystać. Napisana jest prostym językiem, więc każdy powinien sobie dać radę z przetłumaczeniem.


W książce tej znajdziemy wszystko, od klasycznych przepisów (np.Victoria Sponges), do przepisów na francuskie specjały, jakimi są makaroniki czy eklerki :) Są tu przepisy na każdą okazję, od urodzin do Bożego Narodzenia.

Kolejny plus (bo pierwszy za różnorodność przepisów), należy się za piękne zdjęcia. Są prześliczne i takie apetyczne, że mogłabym jeść wzrokiem! Teraz przed pieczeniem, mogę się na nie napatrzeć i zastanawiać się, co powinnam zrobić i jak, aby mój wypiek był podobny do tego ze zdjęcia ;)




Znajdziemy tutaj przepisy na ciasta czekoladowe, ciasteczka, serniki, tarty, babeczki, ciasta, chleby a nawet naleśniki. Czego chcieć więcej? Mając pod ręką taką książkę ;)

Polecam z czystym sumieniem!


Baking Bible Annie Bell
336 stron, oprawa twarda
cena: 13.00 funtów brytyjskich*



* cena na podstawie Amazon.co.uk

5 komentarzy:

  1. Super książka....Spróbuj przepisu na ciasto z zupą pomidorową-pycha

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje się bardzo fajna :)

    A mnie ciekawi ta podstawka na książkę - pokazywałaś ją może na swoim drugim blogu??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podstawkę dostałam od Przyjaciółek w prezencie. Z tego co wiem, była kupiona w UK.

      Usuń
  3. Mam w swojej kulinarnej biblioteczce "Zupy" Annie Bell, która bardzo przypadła mi do gustu:) Znając siebie, na "Baking Bible" też się skuszę:) Dzięki za recenzję!

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to, że moje recenzje komuś się przydają :)

      Usuń

© Cook Yourself 2012-2018

Wszystkie zdjęcia i teksty są własnością autorki blogu. Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie, bez wiedzy i zgody autorki blogu, jest zabronione.