12 sierpnia 2013

Najprostsze brownie

Dzisiaj będzie czekoladowo. Ba! Bardzo czekoladowo! Dzisiaj będzie przepis na najprostsze brownie. Przepis od którego zaczynałam swoją przygodę z tego typu ciastem. Uwielbiam! Najbardziej z gałką lodów waniliowych. Coś pysznego. Ciasto jest zbite i wilgotne. Wcale nie wygląda jak zakalec. Robi się je w ekspresowym tempie, więc spróbujcie i dajcie znać jak Wam smakowało. Na samym końcu przepisu, zobaczycie jak smakowało ciacho mojej Siostrzenicy :)  Powiem tylko tak, że oderwać się od ciasta nie chciała ;)



Składniki:
- 5 jajek 
- 1 szklanka maki 
- 1,5-2 szklanki cukru
- 400g gorzkiej czekolady 
- 200g masla
 



Czekoladę z masłem rozpuścić w kąpieli wodnej. Przestudzić. Dodać jajka, mąkę i cukier. Dokładnie wymieszać. Masę przelać do formy wyłożonej papierem do pieczenia.
Piec w piekarniku nagrzanym do 180C przez ok.30 minut.
Przed podaniem wystudzić.

Smacznego!



Najpiękniejszy znak, że ciacho było dobre :*

10 komentarzy:

  1. Jaka słodka dziewczynka :) Słodsza niż te ciasto :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O taaak, czekolada to to, czego potrzeba mi najbardziej ;) brownie wygląda przepysznie! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie skorzystam z tego przepisu, pysznie wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako czekoholik nie moge sie oprzec brownie - twoje wygladaja idealnie, z blyszczacym wierzchem i wilgotnym srodkiem. Mmmm <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie wymiary powinna mieć blaszka do tego ciasta? Pozdrawiam! AIK

    OdpowiedzUsuń
  6. piekłam już wiele razy, zachwyca każdego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moge dodac rodzynki,nie zepsuje smaku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy z rodzynkami nie robiłam, bo nie przepadam za ich smakiem w cieście i wydaje mi się, że nie będą one dobrze smakować w tym brownie ;)

      Usuń

© Cook Yourself 2012-2018

Wszystkie zdjęcia i teksty są własnością autorki blogu. Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie, bez wiedzy i zgody autorki blogu, jest zabronione.