9 sierpnia 2013

Lody / sorbet z mango i pomarańczy

Loooody! Looooody! komu loooodyy?? 
Nieźle nas ten upał w tym tygodniu przygrzał co? Ja, po pracy, padałam, i nic mi się nie chciało. Marzyłam tylko o chłodnym basenie - a niestety musiałam zadowolić się zimnym prysznicem :( 
Ale a przyszłość mam idealną propozycję na ochłodę - lody/sorbet z mango i pomarańczy. Pyszny. I do tego tylko z 3 składników :) Delikatnie słodki i bardzo zimny :) Polecam :)



Składniki:
- 1 duże dojrzałe mango
- 1 szklanka soku ze świeżych pomarańczy (lub dobrej jakości soku z kartonu)
- 2-3 łyżki miodu lub syropu z agawy




Mango obrać, wyciąć pestkę i pokroić na kawałki (powinniśmy otrzymać 2 szklanki pokrojonego mango). Wrzucić do blendera. Dodać sok z pomarańczy i miód. Zmiksować.
Przelać do foremek na lody lub do pojemnika* i wsadzić do lodówki na min.4h.

Smacznego!

* jeśli przelejecie do plastikowego pojemnika, lody/sorbet należy co 30 min wyjąć z zamrażalnika i przemieszać. Przed podaniem wyjąć na ok.10-15 minut.



3 komentarze:

  1. Fajna propozycja. I co najważniejsze, bez zbędnej chemii! W sklepie takich nie dostaniemy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuuuwielbiam mango, z pomarańczą nie łączyłam jeszcze. To mój ulubiony smak!

    OdpowiedzUsuń

© Cook Yourself 2012-2018

Wszystkie zdjęcia i teksty są własnością autorki blogu. Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie, bez wiedzy i zgody autorki blogu, jest zabronione.