17 lutego 2014

Kakaowe szyszki z ryżu preparowanego i krówek

Pamiętacie szyszki z dzieciństwa? Wieki ich nie jadłam. Aż do teraz. Zupełnie zapomniałam, że przy minimalnej pracy, wychodzą takie pyszności. Polecam z czystym sumieniem.
Dzisiaj wersja z kakao - ale jeśli nie macie na taką wersję ochoty, pomińcie kakao i wyjdą zwykłe tradycyjne szyszki :) 


'kakaowe szyszki z ryżu preparowanego i krówek'

Składniki (na ok 15 sztuk szyszek):
- 1 op. ryżu preparowanego (ok.90g)
- 150g krówek
- 1 łyżka masła
- 1 łyżka kakao



Krówki pokroić na mniejsze kawałki i razem z masłem, rozpuścić w garnku ciągle mieszając. Dodać kakao. Wymieszać. Zdjąć z ognia. Wsypać ryż i dokładnie wymieszać. Z ciepłej masy formować szyszki i odkładać na papier do pieczenia. Wystudzić.

Smacznego!

3 komentarze:

  1. Od kilku dni za mną chodzą! Uwielbiałam je za dziecka, muszę je koniecznie zrobić;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie dzisiaj o tym myślałam, ponieważ mam zapas krówek w szafce :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne :) Nigdy nie robiłam sama :)

    OdpowiedzUsuń

© Cook Yourself 2012-2018

Wszystkie zdjęcia i teksty są własnością autorki blogu. Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie, bez wiedzy i zgody autorki blogu, jest zabronione.