13 marca 2014

Paczka od Lorda - Somersby Blackberry Beer Drink

- "Puk, puk..."
- " Kto tam?"
- "Tutaj Lord, Lord Somersby :)"


Sama nie wierzę, że jestem jedna z Bolgerów, którzy mają zaszczyt poznać nowy smak Somersby :) Zostałam obdarowana mega paczką od samego Lorda Somersby, a w niej - kilka butelek (imiennych! :)) nowego smakołyku, szklankę (do której idealnie mieści się cała zawartość butelki), do tego podręczna i w pięknym fioletowym kolorze, torba na laptopa, myszka "bez ogonka", otwieracz i spersonalizowaną wiadomość, na tle mojego bloga - gratuluję pomysłowości Agencji! Paczka idealna! :)

 

A teraz przejdźmy do nowego Somersby.

 

Nie ukrywam, że jabłkowy Somersby ukradł moje serce. Podobnie jest z jego nowym smakiem - jeżynowym.


Po otrzymaniu paczki, butelki z jeżynowym Somersby, trafiły prosto do lodówki, bo schłodzony napój piwny smakuje wtedy najlepiej.

Smak nowego Somersby jest delikatny, a zapach obłędny! Ahhh świeże jeżynki :), a nie żadnego, typowego zapachu, piwa. 
Jeśli chodzi o walory estetyczne, to super, że nowy smak ma też nowy kolor - będzie się idealnie odznaczał na półkach sklepowych. Do tego etykietka w kolorze fioletowym - od razu nasuwa nam się jego smak. 

 

Delikatna pianka, która utrzymuje się kilka sekund po przelaniu do szklanki. Dobrze, że Somersby Blackberry nie jest jakoś mega nagazowany ;) Będzie smakował miłośnikom delikatnego piwa (chociaż zawiera 4,5% alkoholu), kobietom. Idealnie sprawdzi się przy delikatnych deserach. 

Ja, po spróbowaniu nowości, od razu pomyślałam o jednym cieście. Bananowcu (przepis już w weekend na blogu) z jeżynową galaretką na wierzchu. Smak ciasta idealnie zgrał się z jeżynowym Somersby :)


Nowe Somersby będzie gościł u mnie (oczywiście naprzemiennie z jabłkowym) podczas nadchodzącej, wielkimi krokami, wiosny, wiosennych i letnich grillów i spotkań ze znajomymi.


 ___________________________
/*wpis zawiera lokowanie produktu/

4 komentarze:

  1. Wujek Sombersy zwany Lordem ma gest, piękny kolor na butelce i w środeczku... już mi ślinka cieknie

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, jestem strasznie ciekawa tego jeżynowego ciasta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszne są, super prezent :)

    OdpowiedzUsuń

© Cook Yourself 2012-2018

Wszystkie zdjęcia i teksty są własnością autorki blogu. Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie, bez wiedzy i zgody autorki blogu, jest zabronione.