12 maja 2014

Miodowe naleśniki, naleśniki z miodem

Delikatne w smaku i lekko słodkie naleśniki. Idealne do słodkiego nadzienia. Naleśniki przygotowane są na bazie śmietanki kremówki, której wcześniej nie wykorzystywałam w ten sposób. Ale kiedyś musi być ten pierwszy raz - i oto są - pyszne miodowe naleśniki. Ważne jest, aby do przepisu wziąć kremówkę lejącą, najlepiej UHT, aby nam się nie zważyła podczas smażenia. Polecam!


Składniki (na ok.10 naleśników):
- 300 ml śmietany kremówki (użyłam UHT Łaciata)
- 100 ml mleka
- 150g mąki pszenej
- 2 jajka
- 2 łyżki oleju
- 1,5 łyżki miodu


Wszystkie składniki dobrze ze sobą wymieszać. Masę naleśnikową umieścić w lodówce na min.30 minut.
Patelnię dobrze rozgrzać. Wylewać odmierzoną porcję ciasta i smażyć cienkie naleśniki, bez dodatkowego tłuszczu.
Podawać z ulubionym nadzieniem.
Smacznego!


11 komentarzy:

  1. Uwielbiam naleśniki te z pewnością by mi posmakowały.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Do ciasta. Najlepiej jest użyć takiego płynnego, żeby ładnie się rozpuścił :)

      Usuń
  3. pysznie brzmi i wygląda ten sposob na naleśniki - zdecydowanie do wypróbowania :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Musiały smakować wybornie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hmmmm pyszności, z miodem nigdy nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
  6. ja robiłam troszkę inaczej, muszę wypróbować tego przepisu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A możesz napisać jak robiłaś? Z chęcią wypróbuję inny sposób :)

      Usuń
  7. Wow, takich jeszcze nie jadłam, zapisuję do wypróbowania :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Takich nie jadłam, chętnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega pyszne, dziś robiłam �� Dzięki za inspirację ��

    OdpowiedzUsuń

© Cook Yourself 2012-2018

Wszystkie zdjęcia i teksty są własnością autorki blogu. Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie, bez wiedzy i zgody autorki blogu, jest zabronione.