4 września 2014

Party Like a Lord! - Lord Somersby ma dla Was zaproszenia na imprezę roku!

Cześć :)

Dzisiaj będzie nie przepisowo. Póki co weki muszą poczekać, bo mam parę słów o imprezie, którą szykuje dla Was Lord Somersby!



Zanim przejdę do dalszych szczegółów wpisu, informuję, że jest on przeznaczonych dla osób pełnoletnich i powstał przy współpracy z marką Somersby.


Dla wszystkich smakoszy i miłośników Somersby mam dobrą wiadomość. Możecie wziąć udział w imprezie Party Like a Lord!. Na imprezę może dostać się każdy (+18lat ;) ), kto kupi promocyjną butelkę Somersby i wpisze kod spod kapsla/kluczyka na stronie www.somersby.pl i rozwiąże zadanie konkursowe. Nie bójcie się -  nie jest trudne :) Ja już wypróbowałam :) Co tydzień wybierane najlepsze zgłoszenia. Nagrodą jest zaproszenie na Lord-owską imprezę roku! 



Impreza odbędzie się 27go września 2014 roku, w Instytucie Wysokich Napięć przy ul.Mory 8 w Warszawie. Pojawi się tam sam Lord ze swoją świtą, znani Bloggerzy (w tym i ja :) ) i gwiazda - Ella Eyre :) Gwiazdy pewnie przedstawiać nie trzeba ;)


Zatem butelki w dłoń, kapsle w drugą i wpisujcie kod na stronę www.somersby.pl :) 
Do zobaczenia 27go września w Warszawie!


Pamiętajcie #Frendsie #Somersby :) Tak oznaczone zdjęcia z imprezy będą nagradzane przez hostessy!


Ps. testuję dalsze słoikowe nowości :)

2 komentarze:

© Cook Yourself 2012-2018

Wszystkie zdjęcia i teksty są własnością autorki blogu. Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie, bez wiedzy i zgody autorki blogu, jest zabronione.