17 listopada 2014

Ostre skrzydełka od Gordona Ramsay'a

Przepis na te skrzydełka wypatrzyłam w jakimś programie Gordona Ramsaya. Są ostre i soczyste. W marynacie tej możecie przygotować również pałki czy udka kurczaka. Gwarantuje Wam, że będą smakować. U nas miłośnikiem tych skrzydełek jest mój Maż, który nigdy ich nie odmówi ;) Składniki (niestety) są wyszukane ale warto za nimi pochodzić. Ja swoje, znalazłam w sklepie z przyprawami z całego świata i nie kosztowały kroci.
 


Składniki:

- 6-8 skrzydełek
- 1 łyżka pasty tamaryndowej (można zastąpić sokiem z cytryny)
- 2 łyżki cukru palmowego
- 3 ząbki czosnku (przeciśnięte przez praskę)
- 1 łyżka sosu rybnego
- 2 łyżki oliwy
- płatki chilli wg uznania
- sól, pieprz





Skrzydełka dokładnie wymyć i oczyścić. Wysuszyć.
Z pozostałych składników zrobić marynatę. Dokładnie obtoczyć w niej skrzydełka. Odstawić do lodówki na min. 0,5h (im dłużej tym lepiej).
Piekarnik nagrzać do 170C. Wsadzić zamarynowane skrzydełka. Pozostałą marynatą polać skrzydełka.


Piec ok 25-30 minut.

Smacznego!

6 komentarzy:

  1. Widziałam ten przepis w programie i też mi się spodobał - robiłam już 2 razy. Bardzo smaczne skrzydełka. Ogólnie cały odcinek był fajny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :)) Lubię programy Gordona i jego przepisy :) Wszystko wychodzi mega smacznie :)

      Usuń
  2. O takie to zjadłabym na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dzięki :)) Praktycznie same się robią a gościom smakują ! :)

      Usuń

© Cook Yourself 2012-2018

Wszystkie zdjęcia i teksty są własnością autorki blogu. Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie, bez wiedzy i zgody autorki blogu, jest zabronione.