17 kwietnia 2018

Brownie z serem i malinami - sernikobrownie

Najpyszniejsze brownie z serem i malinami jakie kiedykolwiek jadłam. Dowodem na to, powinno być to, że w ciągu tygodnia robiłam je dwukrotnie i za każdym razem znikało w ekstremalnym tempie. Bardzo łatwy w wykonaniu. Podczas pieczenia, w domu unosi się piękny zapach czekolady i malin - zachęciłam Was do upieczenia tego brownie? ;)


Składniki (na blaszkę 25x35cm):
- 200g gorzkiej czekolady
- 5 jajek
- 7 łyżek mąki pszennej (110g)
- 200g cukru 
- 200g masła
- 400g-500g sera wielokrotnie mielonego (ew. kremowego typu Philadelphia)
- świeże maliny (ok 250g)



Czekoladę rozpuścić w kąpieli wodnej - przestudzić.
Masło utrzeć z 150g cukru na gładką masę. Dodać 3 jajka - wbijając po jednym i dokładnie każde zmiksować w masę. Dodać przestudzoną czekoladę. Dokładnie wymieszać. Następnie dodać przesianą mąkę i wmieszać ją w masę szpatułką.
W osobnej misce zmiksować ze sobą 2 jajka z pozostałym cukrem (50g). Dodać ser i dokładnie wymieszać.
Połowę masy wyłożyć na blachę wyłożoną papierem do pieczenia. Następnie masę serową i pozostałą masę czekoladową.
Dokładnie rozprowadzić na wierzchu (masa jest gęsta i należy robić to bardzo delikatnie - ale jest to do wykonania ;).
Na wierzch ułożyć świeże maliny w równych odstępach.
Piec w piekarniku nagrzanym do 170C (termoobieg) przez ok 45-50 minut.
Wystudzić w ciepłym piekarniku. Przed podaniem schłodzić w lodówce.

Smacznego!

20 komentarzy:

  1. Brownie z serem? O, to coś dla mnie! Połączenie 2 moich ukochanych ciast :)
    http://rankiemwszystkolepsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sernikobrownie wyszło Ci cudowne:)
    Narobiłaś mi ochoty, mimo że czekoladą już lekko się przejadłam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale nabrałam ochoty na kawałeczek takiego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Upieczesz ciacho raz dwa i będziesz się zajadać nie tylko kawałeczkiem ;) Wciąga bardzo!

      Usuń
  4. Pyszne sernikobrownie... ależ bym zjadła! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jest pyszne! :) Coś mi się wydaje,że niebawem ponownie je upiekę ;) A co!

      Usuń
  5. Zachęciłaś i to bardzo, ale ja nie umiem piec;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dasz radę :) tutaj nie ma nic skomplikowanego :) trzymaj się przepisu a wyjdzie :)

      Usuń
  6. zapisujemy przepis i już chyba wiemy co będzie na następnym przyjęciu dla gości deserem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jadłabym! najlepiej ze trzy dokładki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda super!! i zapewne tak smakuje

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne muszę sama taki zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pyszotka ��, a powiedz mi mogę użyć mascarpone? No i nie mam malin świeżych? Mogą być mrożone? Język uciekł mi nie powiem gdzie hehe dzialam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Tak, można użyć mrożonych. Jeśli chodzi o mascarpone, to może być trochę za rzadki ser :( lepszy będzie trochę gęściejszy :)

      Usuń
  11. Zrobiłam, megaaaaaa kocham 😍 ten przepis i to ciasto. Dziękuję za niebo w gebie

    OdpowiedzUsuń

© Cook Yourself 2012-2018

Wszystkie zdjęcia i teksty są własnością autorki blogu. Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie, bez wiedzy i zgody autorki blogu, jest zabronione.