30 września 2015

Otwarcie pierwszej kawiarni Starbucks w Łodzi

Jest! W końcu, w moim mieście - Łodzi, została otwarta pierwsza kawiarnia Starbucks - tak popularna na całym świecie. W końcu mieszkańcy łodzi mogą cieszyć się smakiem i aromatem tej pysznej kawy. Szczególnie cieszę się ja - miłośniczka i kawo-holiczka



Wczoraj miałam okazję uczestniczyć w uroczystym otwarciu (dla mediów) owej kawiarni. 
Oczywiście się nie zawiodłam. Atmosfera, ludzie i zapach kawy, jaki roznosi się po całej kawiarni, to coś co pamiętam z innych kawiarni Starbucksa, na całym świecie.



Główne założenie marki, to ogromna pasja do kawy, indywidualne podejście do odwiedzających ludzi i niezwykły klimat miejsca. Stamtąd aż się nie chce wychodzić, a czas mija strasznie szybko. 




Na otwarciu miałam okazję dowiedzieć się jak powstała marka Starbucks, zobaczyć jej rozwój oraz spróbować kilka rodzai kaw, a do tego został nam zaserwowany pyszny tort.



Starbucks to ogromna sieć , a mimo tego każda kawiarnia urządzona jest inaczej. Idealnie wpasuje się w miasto, miejsce w którym się otwiera. 
Jako, że Łódź jest miastem znanym z fabryk, łódzka kawiarnia została urządzona właśnie w tym stylu - surowość i industrialny wygląd to właśnie to, co charakteryzuje moją Łódź. 







Każdy z nas znajdzie tam swoje miejsce - ja już takie posiadam - fotele są tam wyjątkowo wygodne ;)

Oczywiście nie odbyło się bez wypicia kubka popularnej Pumpkin Spice Latte - słynnej kawy i sezon jesienny rozpoczęty. 

Jeszcze raz dziękuję Pani Paulinie za zaproszenie. Mam nadzieję, że Ty już odwiedziłeś progi łódzkiego Starbucksa :)

2 komentarze:

  1. Ja jakoś od pewnego czasu wolę herbatę z MC Cafe niż Starbucks ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja się staram ograniczyć kawę ale ciężko jest mi przejść obok Starbucks czy innej kawiarni i nie napić się ciepłej kawy latte ;) no po prostu nie umiem, ten zapach kawy ahhhh <3 dobrą herbatą też nie pogardzę ;)

      Usuń

© Cook Yourself 2012-2018

Wszystkie zdjęcia i teksty są własnością autorki blogu. Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie, bez wiedzy i zgody autorki blogu, jest zabronione.