29 stycznia 2013

Cupcakes Susannah Blake - recenzja

Książkę tą dostałam od moich Przyjaciółek pod choinkę. One doskonale wiedzą jak mnie uszczęśliwić :)




Cupcakes to zbiór przepisów na przeróżne muffinki, zaczynając od prostych, podstawowych przepisów na babeczki a kończąc na pomarańczowych, bananowo-tofii, pralinowych czy migdałowych babeczkach. Kto się takim babeczkom oprze? ;)


Książka ma niewiele stron, bo tylko 64. I to jest jej minus, bo przepisy na babeczki są idealne w każdym momencie, czy to urodziny, imieniny, rocznica, czy po prostu kawa w doborowym towarzystwie.


Przepisy są proste i łatwe w wykonaniu, więc każdy sobie z nimi da radę. Wiadomo - muffinki nie są wymagającymi wypiekami ;) Nie znajdziesz w niej skomplikowanych przepisów na np. waniliowe czy czekoladowe babeczki, a szkoda, bo chociaż podstawowy przepis na nie, mógłby się znaleźć w książce.


Czy sama bym sobie tą książkę kupiła?
Hmmm chyba nie ;) Ja jednak bardziej wolę piec ciasta, niż babeczki. Ale nie mówię nie Cupcakes :) w końcu czasami trzeba przychodzi taka chwila, że człowiek marzy o upieczeniu czegoś, co mu na pewno wyjdzie, a mi zawsze wychodzą muffinki :)



Cupcakes Susannah Blake
64 strony, oprawa twarda
cena: 6.89 funtów brytyjskich*


* cena wg.Amazon'a

2 komentarze:

  1. książka musi być świetna, uwielbiam cupcakes :) zapraszam do mnie na bloga do wzięcia udziału w konkursie z włoskimi pastami, pizzami itp :) pozdrawiam

    p.s blog jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam książkę Susanny Tee o muffinkach - jest genialna, uwielbiam ją :) Ta też wygląda bardzo ładnie, ale za dużo minusów wypisałaś, żebym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń

© Cook Yourself 2012-2018

Wszystkie zdjęcia i teksty są własnością autorki blogu. Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie, bez wiedzy i zgody autorki blogu, jest zabronione.